SAĞLIKLI ZAYIFLAMA YÖNTEMLERİ

SAĞLIKLI ZAYIFLAMA YÖNTEMLERİ
Zayıflama Kampında Sağlıklı ve Kalıcı Zayıflama

Perşembe

TÜKENDİM ANNE

sağlıklı zayıflama yöntemi arıyorum
Bebektim, ne varsa ağzıma tıktın.
Oysa senin sütün yeterdi anne.
Yedikçe yedirdin, inan ki bıktım.
Bu hâlim ölümden beterdi anne.


Hakkın var, besledin her çocuk gibi.
Çok düştün üstüme, tek çocuk tabi.
Yirmi kilo oldum 4 buçuk gibi.
Bu kaderi bana kim verdi anne?


Ardını göremez oldum yolumun.
Biri senin kadar oldu kolumun.
Üstüne düştüğün aslan oğlunun
Şimdi kiloları tek derdi anne.


Birgün aşık oldum, heyecan verdi.
Sanardın ki oğlun murada erdi.
Aman bu ucube fil gibi ferdî
Hangi zihnin kızı severdi anne!


Diyet dedim açmaz oldum ağzımı,
Spor dedim yummaz oldum gözümü.
Yaşım seksen olmuş sanki yüzümü
Görsen yüreğine inerdi anne...


Bilmem ki yutmadık hap mı bıraktım.
Yetmedi, mideme kelepçe taktım.
Önce zayıfladım, sonra bir baktım
Allah beş katını da verdi anne!


Şeklime kıyafet bulamaz oldum!
Kimsenin yanında duramaz oldum!
Zaten ne yediysem doyamaz oldum!
Bu bütçe mideme yeter mi anne?...

Herkes alay etti, dostum olmadı.
Dinmedi acılar, çilem dolmadı.
Kahrımı çekecek gücüm kalmadı.
Böyle gelmiş böyle gider mi anne?...








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder