SAĞLIKLI ZAYIFLAMA YÖNTEMLERİ

SAĞLIKLI ZAYIFLAMA YÖNTEMLERİ
Zayıflama Kampında Sağlıklı ve Kalıcı Zayıflama

Perşembe

4 Ayda 35 Kilo Sağlıklı Zayıflama Yöntemi

Sağlıklı zayıflama yöntemi arıyorum
1989 Diyarbakır doğumluyum. Çocukluğum köyde geçti. Köy dedim de öyle rengarenk, cıvıl cıvıl, uçarı bir köy hayatım, çocukluğum olmadı benim. Kelimenin tam anlamıyla eşek gibi çalıştım çocuk denen yaşlarımda! Hep tarlalarda, ineklerin peşindeydim. İlkokuldan sonra okutulmadım. Doğudaki kızların yazgısıdır bu. Ben de ordaki talihsiz kızlar gibi bir kısmetim çıksın da evleneyim diye bekliyordum. Şansıma beni İzmirli bir oğlana istediler. Bizim komşunun tanıdığıydı. Hoştu, iyiydi çocuk, kültürlüydü, zengindi, benim gibi köylü kızını napcak diye düşünürken daha önce başından bir evlilik geçmiş olduğunu öğrendim. Aldatılmış ve şehirli kızlarına güvenmiyormuş artık, ondandır benim gibi bir cahili seçmiş evlenmek için. Ben zaten dünden razıydım...
EN SAĞLIKLI ZAYIFLAMA YÖNTEMİ
    Telli duvaklı gelin olup İzmir’e yerleştim. Zengin hayatı yaramadı mı bana nedir, nasıl bir bolluğa düşmüşsem 5 ay içerisinde 12 kilo aldım. Eşim de şaştı kaldı ama fazla tepki vermedi. Kulaktan dolma yöntemlerle zayıflamaya çalıştım, olmadı yemeden içmeden kestim kendimi ve 4 ayda 8 kilo verdim. Yıllar geçti dışarıdan okuyup lise diplomamı aldım. Eşim çok yardımcı oldu bana. (Kendisi sınıf öğretmenidir.) O sene hamile kaldım.54 kiloyken 65le doğum yaptım. Doğumdan sonra 60 kiloydum. O zamanlar internetle tanıştım. Gerçi internet vardı evde ama yalnız başıma uğraşmaya hiç fırsat bulamamıştım. İnternet üzerinden araştırmalar yaptım, diyetler uyguladım. Hiç unutmam 59 kiloyken bir diyete soyunmuş, zayıflayacağım derken 64 kilo olmuştum! Sonrasında saldım kendimi, 5 ayda 6 kilo daha aldım. Ve o sıralar çok acı bir gerçeği öğrendim; aldatıldığımı...
   Kendine yapılmasını hazmedememiş bir insan bunu nasıl... Yapardı... Yapmıştı işte...
EN SAĞLIKLI ZAYIFLAMA YÖNTEMİ
    Ben bunu eşimin yüzüne vurmadım hiç. İncecikti yasak aşk yaşadığı kadın. Ben ki şişkonun tekiydim! Cinsel hayatımız yok denecek derecede azdı. Çocuğumu düşündüm, doğudaki ailemi... Boşanmaya kalksam gidecek yerim yoktu. Sustum, hep sustum... Aradan aylar geçti 65 kiloyum. Sağlıklı zayıflama yöntemi arıyorum. Zayıflamak istiyorum bu sağlıklı zayıflama yöntemiyle. Mutlu olmak istiyorum, eşimle değil çocuğumla... Çünkü bazı şeyler ölmüş onla aramızda. Kültürlü bir insan kaldıramazdı belki aldatılmayı biliyorum ama mecburum buna...
    Sağlıklı  zayıflama yöntemi arıyorum. En kısa zamanda zayıflamak ve üniversiteyi de dışarıdan bitirip iş sahibi olmak istiyorum. Henüz hiçbirşey için geç kalmış sayılmam. Hem belki işim olunca, kendi ayaklarım üzerinde durunca boşanmaya da cesaret edebilirim değil mi... Kendim için, çocuğum için yapmalıyım bunu, kendimle barışık olmam için... Sağlıklı zayıflama yöntemi derken, diyet midir doğrusu, spor mudur ( salona gitmeye imkan yok), yoksa zayıflama hapları mı... En sağlıklı zayıflama yöntemi hangisidir? Biri bana yol göstersin...

Çiğdem Demir
İzmir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder