SAĞLIKLI ZAYIFLAMA YÖNTEMLERİ

SAĞLIKLI ZAYIFLAMA YÖNTEMLERİ
Zayıflama Kampında Sağlıklı ve Kalıcı Zayıflama

Pazartesi

4 AYDA 34 KİLO ZAYIFLAMA SÜRECİ, İŞTE HİKAYESİ

Bana herkes nasıl başardığımı soruyor, sadece “uyuyordum uyandım  diyorum.

Kilomdan dolayı, benim öyle kendimi çevreden soyutlamam, gizli saklı yemek yemem, yiyecek tüketirken etrafımdakilerden utanmam, başkaları tarafından eleştirilmem hiç olmadı. Eşim son zamanlarda ”ablana benzeyeceksin diye korkuyorum” diyordu. Yok artık, daha neler diyerek 96 hatta 97’yi buldum, derken doktorların sebebini bulamadıkları sağlık problemlerim başladı.
Merdiven çıkmakta zorlanmaya, hatta tutunmadan çıkamamaya başladım, sürekli bir fiziksel yorgunluk, tükenmişlik hissi, nedeni bilinemeyen bacak ağrıları, sabahları kalktığımda birkaç dakika süren taban ağrılarımın, tükettiğim gıdalar ile gelen kilolardan, üstüne; bu kilolar ile hareket kabiliyetimi tamamen kaybettiğimi bilemedim, çünkü hala uyuyordum.
Tam uyanmasam da gözlerimi ilk açışım, sürecin başında zekice ve titizlikle hazırlanmış anketleri, hiç de istemeyerek doldururken oldu. Kilolarımı dert etmediğimi düşünürken, meğer yaşantımı, yeni duruma uydurmuş zaten yapmaktan keyif aldığım hiç bir aktiviteyi yapmaz olmuş, istediği kıyafetleri giyemeyen biri olup çıkmış, yaşam kalitemi gittikçe daralan bir çembere sokmuştum. Asla vazgeçemem dediğim, yüzmeden bile vazgeçmiş olduğumu anladığımda gözümden yaşlar süzülmüştü. Serbest yüzemeyeli herhalde üç beş sene olmuştu ve ben çok özlemiştim. Aynı yaşlar gözlerimden bu kez, ilk yüzmeye gittiğim gün bir saatten fazla, aralıksız, hiç yorulmadan  yüzebildiğimi gördüğümde, mutluluktan süzüldü.
4 AYDA 34 KİLO- Zayıflama Hikâyesinin tamamı için TIKLAYINIZ.
Zayıfladım, hızlı zayıfladım, kalıcı zayıfladım, çabuk zayıfladım, hemen zayıfladım, nasıl zayıfladım, ne ile zayıfladım, nasıl zayıfladı, ne ile zayıfladı, hızlı zayıfladı, hızla zayıfladı, sağlıklı zayıfladı, nasıl kilo verdi, çabuk kilo verdi, hızla kilo verdi, ne ile kilo verdi, nasıl zayıfladılar, nasıl kilo verdiler, ne ile zayıfladılar, ne ile kilo verdiler, kilo verenlerden tavsiyeler, zayıflayanlardan tavsiyeler, kilo verenlerin başarıları, zayıflayanların başarıları

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder