SAĞLIKLI ZAYIFLAMA YÖNTEMLERİ

SAĞLIKLI ZAYIFLAMA YÖNTEMLERİ
Zayıflama Kampında Sağlıklı ve Kalıcı Zayıflama

Perşembe

Siz Hangi Zayıflama Yönteminden Yanasınız? Sağlıklı Zayıflama Yönteminiz Hangisi?

   Kilo konusunda konuşmaktan kendimi alamıyorum. Sinirlenmiş olarak bitiriyorum konuşmaları.
     Arkadaşlarım zaten benzer dertten muzdarip n'apsak diye konuşuyoruz, 1 tanesi spora başlayalım düşüncesinde ama işten vakit ayıracak halimiz yok.
    Acıkma duygusunu fazla hisseden biri değilim ama otomatiğe bağlanmış gibi yeme ihtiyacı hissediyorum. Yeme duygusuna engel olmaktan ziyade sağlıklı şeyler yemeye çalışıyorum.
Sağlıklı zayıflama yöntemi arıyorum
  Sevmediğim bir işi yapmak zorunda isem ve imkânım var ise (evde çalışıyorum, kötü bir e-mail aldım) kendimi buzdolabı önünde buluyorum. Ama aşırı yeme biçiminde olmuyor bu, ağzıma bir lokma atıp durabiliyorum ama bunu o iş bitene kadar sık sık tekrarlıyorum.
   Gün içinde değil ama aksamları evde olan vakitler benim için tehlike arz ediyor yemek ve miktarları bakımından.
      
    Metabolizmanın yavaşlaması ve düzenli beslenme alışkanlığımın olmaması/atıştırmayı daha çok sevmem de sağlığımın bozulmasında etken olabilir. Düzenli diyet yapmıyorum, yaparken vermediğim gibi bıraktığımda kilo almaya başladığım bir döngüye girdim. Şu anda ise oldukça az yiyorum esasında ama saat bakımından ve düzen bakımından çok bozuk ve kilo veremiyorum.
sağlıklı zayıflama yöntemi
   Sağlıklı zayıflama yöntemi arayışındayım. Sağlıklı zayıflama yöntemiyle ideal kilosuna kavuşanların tavsiyelerini bekliyorum. Sağlıklı zayıflama diyetleri konusunda acilen bilgi toplamam lazım. Ben öyle kulaktan dolma laflara inanan biri değilim. Bir de kilo bekçiliği diye bir kavram var. Bu sayede zayıflayan arkadaşlar varsa bana ulaşabilir mi?
  
   Sağlıklı zayıflama yöntemi arıyorum. Sağlıklı zayıflama diyetleri, programlar, egzersizler vs. beni zayıflatacak herhangi bir yola girmeye hazırım şimdiden. Yakın bir arkadaşım yemekten kısarak(resmen aç yatarak)23 kilo vermeyi başardı. Diyet mi şimdi bu! Sağlıklı zayıflama diyeti dediğiniz şey de umarım böyle bir şey değildir. Çünkü ben bu konuda kendimi kontrol edemiyorum.

  Sormak istediğiniz çok şey var ama doğru kaynağı bulamıyorsunuz? İşte size bilgi alışverişinde bulunabileceğiniz harika bir ortam. Sağlıklı zayıflama yönteminiz burada...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder