SAĞLIKLI ZAYIFLAMA YÖNTEMLERİ

SAĞLIKLI ZAYIFLAMA YÖNTEMLERİ
Zayıflama Kampında Sağlıklı ve Kalıcı Zayıflama

Perşembe

13 KİLO VERDİĞİM SÜREÇ EN SAĞLIKLI ZAYIFLAMA YÖNTEMİ!

İlk defa kilobekçiliği kavramını internette gezinirken gördüm ve araştırmaya başladım. Birçok hikaye okudum ve bunu kuzenimle paylaştığımda o yazıların kendileri tarafından yazılmış olabileceğini, böylesine duyguların nasıl olabileceğini vb... söyleyerek benim sizlerle 1 yıl gecikmeli olarak tanışmama sebep oldu... Şimdi daha iyi anlıyorum o güzel, içten, derinden gelen duyguların nasıl kaleme döküldüğünü...
Kilobekçisi sizin her şeyiniz oluyor. Bazen görmeyen gözünüz, bazen hissetmeyen kalbiniz... İşte onlar sayesinde gülmeye ve hissetmeye başlıyorsunuz...
Benim Kilobekçim bana karanlıklar içinde yaşarken beni oradan çıkaran bir el, bir ışık oldu. Bana kendi değerimi hatırlattı ve yaşattı. İlk defa bana merhaba canım dediğinde o kadar duygulandım ve o kadar ağladım ki yıllardır değersiz hissettiğim kendime birileri hem de hiç tanımadığım, görmediğim biri, çıkarsızca, içten bana CANım demişti. İşte ben o gün tekrar ayağa kalkmaya başladım.
Benim kendimle ilgili problemlerimi görmeme, beni bu yaşadığım hengameden çıkarmaya çalışan bir el ve kocaman bir yürek benim Kilobekçim... Bana çok sabır etti hatta bazen beni bırakır dediğim zamanlarda tam aksini göstererek bana yardımcı olmaya çalıştı. Benim yerime düşündü, benim yerime hissetti, benimle ben oldu.
Ben bu kapıdan girdiğim için sevgili Kilobekçim ile tanıştığım için çok mutluyum ve şanslıyım. Hayal kurmayı bile unutmuşken bunu bana tekrardan öğreten KB'me çok minnettarım. Hissetmeyi bile başaramazken güneşi, yağmuru, doğayı bana hissettiren KB'me sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum. Bendeki değişimi kızlarım bile dile getiriyor...
Diyorum ki gerçekten çok yararlı ve herkesin yaşaması gereken bir program. Amaç sadece kilo vermek değil ki zaten programı okuduğumda beni cezbeden yanı da bu olmuştu. Kendimi yenilemem gerektiğini düşünüyordum ve bunu yaparsam zaten her şey yoluna girecekti. İşte HK PERFORMANS bunu söylüyordu. GELİŞEREK DEĞİŞMEK... ve ben çok haklı olduklarını gördüm. Rabbim emeği geçen herkesten razı olsun.
Sevgili kilobekçim beni hisleriyle, pozitif enerjisiyle, bana öğrettikleriyle bırakmayacak biliyorum. Hayatıma girdiği ve benimle sabırla uğraştığı, bana yoldaş, can, dost olduğu için, bana ışık olduğu için çok teşekkür ediyorum. Belki ben onun istediği gibi bir öğrenci olamadım ama o da olacak diyorum...
Ben burada samimiyet, kardeşlik, bütünlük, pozitif enerji görüyorum ve bu yolda ilerleyerek insanlığa en güzel örnek oluyorsunuz.
Her şey için emeği geçen herkese teşekkürlerimi sunuyorum... Özellikle de benim Kilobekçime...

Ş.Ç

HK_performans_zayıflama_kampı_etkinlikler

Açıklama: 

Sağlıklı zayıflama yöntemi arıyorsanız DOĞRU kapıda DOĞRU anahtarlasınız!

HK Performans yılları aşkın tecrübesi ve obezi hakkında derin çalışmalar ile her zaman alternatifsiz, kalıcı ve sağlıklı zayıflama sistemi yaşatır. Üstün Performans uzmanlarının ihtiyacınız olan her anda desteğini göreceğiniz, GELİŞEREK zayıflama eğitimleri ve her gün değişen renkli aktivitelerle son hedef olan İDEAL KİLOYA ulaşacaksınız.

''Başarabilirim'' umudunuzu çalan sözde zayıflama yöntemleri ile HK Performans zayıflama sistemleri kıyaslanamaz. Bu gerçeği HK kapısından giren herkes görecektir. Bizimle birlikte başaran üyelerimizin söylemiyle HK farkı ''ANLATILMAZ YAŞANIR!''


İdeal Kiloda Özgürce Yaşamak Herkesin Hakkıdır!


HK PERFORMANS EĞİTMENLERİ

Not: Yukarıda okumuş olduğunuz başarı hikayesi HK Performans üyesi tarafından yazılmıştır. Devamı ve daha fazla başarı hikayesi için LİNKE tıklayınız. www.hk.com.tr/basarilar.asp

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder