SAĞLIKLI ZAYIFLAMA YÖNTEMLERİ

SAĞLIKLI ZAYIFLAMA YÖNTEMLERİ
Zayıflama Kampında Sağlıklı ve Kalıcı Zayıflama

Pazartesi

Sağlıklı Şekilde Online Olarak 21,5 KİLO VERME HİKAYESİ!


1. Turbomend hakkındaki genel değerlendirmeniz nedir? Turbomend kullanımı sürecinde açlık, tokluk ve enerji anlamında ne gibi farklılıklar yaşadınız?
Başlarda korktum aslında yakın zamanda zayıflama ürünleri yüzünden kayıplar yaşayan olarak ama tereddütle başladığım Turbomend bana zihinsel, fiziksel ve ruhsal anlamda iyi bir yardımcı oldu. Kendimi her zaman Turbomend kullanmaya hazır hissettim ve yeterli tokluğu hissettim ama hiçbir zaman açlık hissetmedim. Çok doyurucu her şeyden önce güven verici alıştığınız her şeyin yerine rahatça koyabileceğiniz bir ürün…
2. Turbomend ürününü kimlere önerirsiniz?
Herkese öneririm ama özellikle bizim ev halkına (: yemek pişirmekten kurtulurum(:
3. Turbomend tabanlı tam arınma kürü hakkındaki düşünceleriniz nelerdir?
Tam arınmaya yeni geçtim ama çok etkili belli günle sınırlı ama etkisi az bir sürede belli oldu.
4. Turbomend destekli eğitim programda zorlandığınız zamanlar oldu mu? Varsa bu anları biraz detaylandırır mısınız?
Oldu nasıl mı? Alışkanlıklar yüzünde Turbomend içiyorsunuz karnınız doyuyor fakat alışkanlıklar yenme eylemine davet ediyor, aç olmasanız bile sıvı olma kullanımı çok süper ama burada bir yanılsama var yıllar süren katı beslenmenin yerine farklı bir sunum ilk başta yadırganıyor. Ben bunu anne sütü içen bir çocuğa ilk günden katı gıda vermek gibi gördüm. Tabii bu sadece benim bilinçaltı sohbetim ama sonraları bende alıştım. Bu alışma sürem etkisini gösterdikten sonra oldu tabi ki.
5. Turbomend kullanımı sırasında herhangi bir olumsuz fiziksel belirti veya yan etki ile karşılaştınız mı?
Hayır, karşılaşmadım. Çok çabuk adette oldum.
6. Üstün performans destek ürünü ile Gelişerek Değişim Eğitimi Model Programını, bir arada almanız size nasıl bir ayrıcalık kattı?
Hem de nasıl… Yeniden başlayan bir yaşam öyküsüne dönüştü. Zihnimle onayladığım durumları ürünle destekleyince ortaya yeni bir ben çıktı.
7. Ürün destekli zayıflama süreci; öncesi ve sonrasında tartı ve ölçümlerdeki değişim nedir?
Tartı, önce onunla barıştık ve tartı yaşamımda sadece araç ve kontrolümü sağlayan yardımcı haline geldi hak ettiği değerde kaldı. Haftada 1 defa tartılmama rağmen neysem oyum yani hedefe uygun bir haftaysa tartıda da öyle gösteriyor. Ama asıl güzel olan durum, ürünün ruhum bedenim kadar yüzüme, cildime de etki etmesi gülümseyen pırıldayan ben görüyorum artık her sabah aynada…
B.Ş
ALINTI: Okumuş olduğunuz TURBOMEND  anket değerlendirmesi HK PERFORMANS Online Zayıflama Sistemi olan KİLOBEKÇİLİĞİ üyesi tarafından yazılmıştır. Daha fazla üye yorumu ya da ZAYIFLAMA BAŞARI HİKAYESİ okumak istiyorsanız www.hk.com.tr adresini takip edebilirsiniz.

Zayıflama Programları hakkında bilgi almak için; arayabilir ya da mesaj yazabilirsiniz: www.geliserekzayiflama.com/iletisim

 AÇIKLAMA:
Zayıflama Kampı denildiğinde, pek çok insanın aklına sürekli sporların yapıldığı, yoğun programların olduğu, belli kalıplar içerisinde sıkışmış bir zayıflama kampı programı geliyor. Daha önce de zoraki yöntemlere maruz kalıp, başarısızlığa uğradığınızı düşününce, zayıflama kampı adını duyduğunuz an işkence merkezi gibi düşünmenize şaşmamak gerekir çünkü güveniniz bir kere kırılmıştır. 

Hayatta en zor şey, kişinin başarma inancını, umudunu kaybetmesidir. Eğer ki bir karar verme noktasındaysanız ve gerçekten başarmayı hedefliyorsanız doğru kapıda doğru anahtarlasınız. HK Performans eğitim ve danışmanlık kurumu, son hedef olan kalıcı zayıflamak üzerine uygulama ve faaliyetler geliştiren çok özel, butik bir kurumdur. 

Türkiye ve dünya üzerinde en etkili zayıflama kampı programına sahip olan HK Performans, sizlerden aldığı geniş veriler doğrultusunda ‘’kilolu olma’’ meselesine ruh-beden bir bütün olarak derinden ele alan alternatifi ve kıyası olmayan bir eğitim ve danışmanlık merkezidir. HK Performans zayıflama kampı ile son hedef olan ideal kiloya kavuşurken, hayatın farklı renklerini yaşamayı öğreneceksiniz. 

2006 yılından bu yana, kalıcı zayıflama konusuna hakim, uzman rehberler eşliğinde zayıflayan üyelerimizin deyimiyle HK Performans farkı, ‘’ANLATILMAZ YAŞANIR!’’  ‘’İdeal kiloda özgürce yaşamak herkesin hakkı!’’ düşüncesini misyon edinmiş Üstün Performans Uzmanlarıyla GELİŞEREK DEĞİŞİM eğitimlerini alacak, hayatı zirvede yaşamanın keyfini süreceksiniz!




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder